Skip Navigation

Warunki sprzedaży


1. Sklep został stworzony z myślą, aby ułatwić Państwu dokonywanie zakupów.

2. Każdy stały klient aby się zalogować musi złożyć do nas zapytanie w celu uzyskania loginu i hasła.

3. Sposoby wysyłki:
> Towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
> Inne formy przesyłki muszą być uzgodnione z działem handlowym.

4. Dokument przy dokonywaniu zakupu:
> Przy każdej transakcji wystawiany jest dowód zakupu.
> Należy zaznaczyć czy ma to być faktura VAT czy paragon.

5. Czas realizacji zamówienia na terenie Polski::
> Zamówienie złożone do godziny 13.00 danego dnia realizowane jest w tym samym dniu.
> Następnego dnia zazwyczaj przesyłka jest u klienta.
> W przypadku dużej ilości zamówień, braku towaru lub realizacji nietypowego zamówienia czas realizacji może ulec zmianie.

6. Koszty wysyłki na terenie Polski:
> Koszt paczki do 30 kg za pobraniem wynosi 30 zł.
> Koszt paczki do 30 kg bez pobrania (przedpłata) wynosi 24 zł.
> Koszty dużej ilości lub ciężkich towarów mogą ulec zmianie (np. szlaban i ramię szlabanu).
> Zamówienia powyżej 2000 zł realizowane będą bez dodatkowych kosztów przesyłki.

7. Rodzaje płatności::
> Pobranie – zapłata dokonywana jest kurierowi przy dostawie przesyłki.
> Przedpłata – przy zamówieniu proszę podać informację o dokonanej przedpłacie. Przesyłka zostaje wysłana po otrzymaniu na nasze konto należności za towar i kosztów wysyłki.
Dane do realizacji zapłaty za pośrednictwem konta:
ESAB s.c.
ul. Radomska 57
26-900 Kozienice
bank: PKO BP SA
nr konta: 83 1020 4317 0000 5702 0282 9968
> Przelewy 24 – transakcja odbywa się za pośrednictwem „płatności internetowych”.

8. Ceny i rabaty:
> Stali klienci zarejestrowani w naszej bazie danych otrzymują rabat przy wystawianiu faktury.

9. Ubezpieczenie i odpowiedzialność za dostawę towaru:
> Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie towaru, jego uszkodzenie lub brak. W takim przypadku możemy jedynie pomóc klientowi w wyegzekwowaniu należności za uszkodzenia lub niedostarczenie przesyłki.
> Koszt transportu zawiera ubezpieczenie przewoźnika.
> Sklep może odmówić sprzedaży towaru w przypadku stwierdzenia naruszenia zasad regulaminu przez nabywcę.

10. Adres dostawy:
> Jeśli przesyłka ma być wysłana na inny adres niż podany na fakturze, prosimy o poinformowanie nas o tym.

11. Prezentacja towaru:
> Sklep zastrzega sobie prawo do prezentowania produktów wycofanych już ze sprzedaży w celu min. identyfikacji i porównań.

12. Reklamacje:
Wszelkie reklamacje należy zgłaszać mailem do działu serwisu z podaniem rodzaju uszkodzenia.
> Przesyłka powinna być zaadresowana do działu serwisowego naszej firmy (np. z dopiskiem "SERWIS" na paczce)
> W przypadku stwierdzenia prawidłowego działania urządzenia sklep obciąży odbiorcę kosztami wysyłki.
> Towary reklamowane należy wysyłać na swój koszt, chyba, że ustalono inaczej z dzialem serwisowym - wtedy przesyłka powinna być wysłana kurierem DHL z którym mamy podpisaną umowę, w przeciwnym wypadku przesyłki nie będą przyjmowane i odsyłane na koszt nadawcy

13. Gwarancja:
> Na produkty udzielamy 2 lata gwarancji .

14. Dane osobowe:
> Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. dane osobowe przetwarzane są wyłącznie do celów informacyjnych firmy ESAB i nie są udostępniane innym podmiotom .